هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز اسنشیال Xiaomi Redmi Buds Essential

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds Essential یکی از جدیدترین هدفون‌های شیائومی است که با شارژدهی بالای باتری، مقاومت در برابر آب و طراحی زیبا به دستتان می‌رسد. اگر به دنبال محصولی خوش‌ قیمت با کارایی عالی از برندی با اصالت و با کیفیت هستید،هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز اسنشیال را از دست ندهید.

۶۵۰.۰۰۰ تومان

شناسه محصول: 41105 دسته:

هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز اسنشیال Xiaomi Redmi Buds Essential

۶۵۰.۰۰۰ تومان

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds Essential یکی از جدیدترین هدفون‌های شیائومی است که با شارژدهی بالای باتری، مقاومت در برابر آب و طراحی زیبا به دستتان می‌رسد. اگر به دنبال محصولی خوش‌ قیمت با کارایی عالی از برندی با اصالت و با کیفیت هستید،هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز اسنشیال را از دست ندهید.

شناسه محصول: 41105 دسته:

هندزفری شیائومی Redmi Buds Essential

یک هندزفری بی‌سیم با قیمت مناسب است.این هندزفری با استفاده از نسخه بلوتوث 5.2 ارتباط بی‌سیم با دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ برقرار می‌کند.

هندزفری شیائومی Redmi Buds Essential دارای درایورهای 7.2 میلیمتری است که باعث بهبود کیفیت صدا و بازتولید فرکانس‌های بالا و پایین می‌شود. همچنین این هندزفری دارای دو میکروفون است که به کاربر امکان مکالمه‌ی واضح در هنگام استفاده از آن را می‌دهد.

در مورد طراحی، هندزفری شیائومی Redmi Buds Essential دارای یک طراحی شیک و جمع و جور است و از مواد با کیفیت ساخته شده است. همچنین این هندزفری دارای قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPX4 است.

هندزفری شیائومی Redmi Buds Essential دارای باتری 43 میلی‌آمپرساعتی در هر گوشی است که با یکبار شارژ، حدود 4 ساعت کارکرد فراهم می‌کند. همچنین این هندزفری دارای قابلیت شارژ سریع است که با 10 دقیقه شارژ، حدود 1 ساعت کارکرد فراهم می‌کند. این هندزفری دارای قابلیت کنترل لمسی نیز می باشد که به کاربر امکان کنترل هندزفری و تغییر موزیک را بدون نیاز به دسترسی به دستگاه فراهم می‌کند.

ویژگی‌ها

اگر شما گیمر هستید قطعاً با این مشکل روبرو شده اید که صدای هندزفری با تاخیر به گوش شما می‌رسد و این مشکل برای گیمرها بسیار آزار دهنده هست. اگر به دنبال هندزفری هستید که این مشکل را نداشته باشد حتماً به شما هندزفری Redmi Buds Essential را پیشنهاد میکنیم. چرا که این هندزفری قابلیت گیمینگ دارد و با نگه داشتن قسمت لمس هندزفری‌ها به مدت 1.5 ثانیه، حالت Low Latency فعال می‌شود. با فعال شدن این حالت، تاخیر صدای هندزفری بسیار کم شده و شما از بازی کردن لذت خواهید برد. همچنین در خصوص عملکرد باتری این هندزفری‌ها باید گفت، عمر باتری هندزفری‌ها (حالت معمولی) حدود 5.5 ساعت است و اگر مدت زمان کیس شارژ را به آن اضافه کنید عمر باتری (حالت عادی) آن تا حدود 18 ساعت افزایش می‌یابد.

قابلیت لمس

یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی دستگاه، کنترل لمسی هندزفری بوده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا برخی تنظیمات را از طریق لمس هندزفری انجام دهد؛ شما می‌توانید با لمس قسمت بالایی هندزفری، اعمال زیر را انجام دهید:

  • قطع و وصل صدا (بر روی هندزفری راست/چپ یک بار ضربه بزنید)
  • فعال کردن دستیار صوتی آنلاین (بر روی هندزفری راست/چپ سه بار ضربه بزنید)
  • فعال کردن حالت Low Latency (بر روی هندزفری چپ و راست همزمان 1.5 ثانیه نگه دارید)
  • پخش آهنگ بعدی (بر روی هندزفری راست/چپ دو بار ضربه بزنید)
  • پاسخ دادن/ قطع کردن تماس (بر روی هندزفری راست/چپ یک بار ضربه بزنید)
  • قطع تماس (بر روی هندزفری راست/چپ دو بار ضربه بزنید)

کیفیت صدای پرقدرت Xiaomi Redmi Buds Essential

با وجود درایور 7.2 میلی‌متری مناسبی که توسط شرکت شیائومی طراحی شده، هندزفری Redmi Buds می‌تواند صداهای باکیفیتی ارائه کند. به‌علاوه شما در هنگام گوش دادن موزیک شاهد بیس مناسب و صدای واضح در آهنگ‌های شاد خواهید بود. هم‌چنین هندزفری Redmi Buds Essential به‌گونه‌ای طراحی شده است که تا حد ممکن صدای نویز محیط را حذف کند. به این ترتیب شما هنگام تماس تلفنی شاهد صدای واضح و باکیفیتی خواهید بود و برای صحبت احتیاجی به بالا بردن صدایتان نیست.

هندزفری Redmi Buds Essential به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید آن را به دو صورت Single Mode و Double mode تنظیم کنید. به این صورت اگر خواستید هندزفری تک گوشی داشته باشید، مشکلی نخواهید داشت.

برند

xiaomi

رنگبندی

مشکی با گارانتی ۶ ماهه شرکتی

مناسب برای

مکالمه , ورزش , موسیقی , کاربری عمومی، گیمینگ

جنس بدنه

پلاستیکABS

وزن

35 گرم با کیس شارژ 4 گرم وزن هر هندزفری

قطر درایور

7.2 میلی متر

کنترل لمسی

دارد

بلوتوث

5.2

محدوده عملکرد

10 متر

درگاه ورودی

Type-C

ظرفیت باتری

بادز:43 میلی آمپر کیس:300 میلی آمپر

بازدهی باتری

بادز: 5.5 ساعت کیس:18 ساعت

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

دارد.(استاندارد IPX4)

نشانگر LED

دارد

اقلام همراه

دو عدد گوشی-یک کیس شارژ-دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز اسنشیال Xiaomi Redmi Buds Essential”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *