هندزفری بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro Anker

هندزفری بی سیم انکر Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro دارای نویز کنسلینگ بوده و صدای بسیار شفافی را به مخاطب منتقل میکند. همچنین دارای تکنولوژی شارژ سریع با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد. Anker Liberty Air 2 Pro دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغباربا استاندارد IPX4 است.

با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

صورتی
مشکی
شناسه محصول: 41106 دسته:

هندزفری بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro Anker

۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان

صورتی
مشکی

هندزفری بی سیم انکر Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro دارای نویز کنسلینگ بوده و صدای بسیار شفافی را به مخاطب منتقل میکند. همچنین دارای تکنولوژی شارژ سریع با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد. Anker Liberty Air 2 Pro دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغباربا استاندارد IPX4 است.

با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

شناسه محصول: 41106 دسته:

هندزفری بی سیم انکر Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro

هندزفری بی سیم Anker Liberty Air 2 Pro  یکی از محصولات بی نظیر از برند انکر است که در محدوده قیمت هندزفری های هم رنج خود، دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این هندزفری به واسطه اپلیکیشن کاملی که طراحی شده و  قابلیت نویز کنسلینگ آن کمک می کند تا رقیب سختی برای برند های دیگر باشد.

Liberty Air 2 Pro روی بلندگوهای خود، روکشی شبیه فن دارد که بسیار به زیبایی آن کمک میکند. این هدفون انکر، در رنگ های خاکستری ، سفید تیتانیومی، سرمه ای و رزگلد عرضه می‌شوند. در جعبه همراه هدفون نیز، تعداد 9 ایرتیپ سیلیکونی با اندازه های مختلف وجود دارد که به سادگی می توانید بهترین مهر و موم را با اندازه ای متناسب با کانال گوش خود، ایجاد کنید.در ادامه به قابلیت های این هندزفری می پردازیم.

نویز کنسلینگ

نویز کنسلینگ این ایر بادز یکی از یرجسته ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود، این محصول دارای ۶ میکروفون نویز کنسلینگ است که در تماس های تلفنی به شما صدایی کاملا شفاف و با کیفیت می‌دهد طوری که انگار مکالمه حضوری دارید.

HearID

یکی دیگر از قابلیت های این ایربادز، تکنولوژی HearID میباشد، که با استفاده از اپلیکیشن Soundcore میتوانید تنظیمات صدای شخصی خودتان را اعمال کنید.

به این صورت که این تست صوتی به نام HearID حساسیت شنوایی شخصی شما را در فرکانس ‌های مختلف ترسیم می‌کند تا تنظیمات EQ را به بهترین نحو انجام دهد. حدود 30 آهنگ مختلف را در هر گوش پخش می‌کند و از شما می‌خواهد که تأیید کنید آیا می‌توانید صدای آن را به خوبی بشنوید یا خیر.

شارژ نگهدارنده

کیس Liberty air pro 2 ٢۶ ساعت و هدفون هایش تا ٧ ساعت قابلیت نگهداری شارژ را دارند؛ کیس نگهدارنده تکنولوژی fast charge دارد که توسط کابل Type-C شارژر وایرلس شارژ می‌شود، شما با تنها ١۵ دقیقه شارژ کردن میتوانید ٣ ساعت از هندزفری خود استفاده کنید.

مانند بسیاری از هدفون‌ها، Air 2 Pro نیز دارای کنترل‌ لمسی است. برای رد شدن از آهنگ، روی هدفون سمت چپ دوبار ضربه بزنید و جهت پخش و مکث آهنگ، بر روی گوشی سمت راست دوبار ضربه وارد کرده یا هر کدام را برای دو ثانیه نگه دارید تا بتوانید برای تغییر حالت های صدای محیط از آن استفاده کنید. باید اشاره کنیم که هدفون به خوبی به ضربه ها پاسخ می دهد. البته همه آنها را می توان در برنامه مدیریت کرد.

Anker Liberty Air 2 Pro در رنگبندی سرمه ای,مشکی, صورتی و خاکستری تولید شده است ک فروشگاه گجتامین رنگبندی مشکی(limited edition) و صورتی را موجود کرده است.

برند

anker

رنگ بندی

صورتی , مشکی

مناسب برای

بانوان و آقایان

نوع کاربری

روزمره , رسمی , ورزشی

وزن

-5.2 گرم (هر ایرباد) -50.5 گرم (کیس شارژ)

ابعاد

-22.1 × 23.1 × 37.3 میلی‌‌متر (ایرباد) -30 × 59.7 × 62 میلی‌‌متر (کیس شارژ)

قطر درایور (اسپیکر)

11 میلی‌متر

ظرفیت باتری

باتری با ظرفیت 55 میلی‌آمپر ساعت (ایرباد) – باتری با ظرفیت 500 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)

بازدهی باتری

حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز) (تا 21 ساعت با محفظه شارژ) -حداکثر 7 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) (تا 26 ساعت با محفظه شارژ) -حداکثر 4 ساعت حالت مکالمه (تا 14 ساعت با محفظه شارژ)

مدت زمان شارژ شدن

-حدودا 2 ساعت (ایرباد) -حدودا 2 ساعت (محفظه شارژ) -حدودا 3 ساعت (محفظه شارژ با شارژ بی‌سیم)

طریقه شارژ

از طریق محفظه شارژ با ورودی USB type-C و شارژ بی‌سیم Qi

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

استاندارد IPX4

بلوتوث

نسخه 5.0

NFC

دارد

میکروفون

میکروفون شش‌گانه -3 میکروفون در هر ایرباد

محدوده پاسخ‌گویی فرکانس

20 – 20000 هرتز

امپدانس

16 اهم

کنترل لمسی

دارد -کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای اتصال و قطع تماس و تغییر محتوای در حال پخش -لمس طولانی رو هر ایرباد برای فعال و غیرفعال کردن حذف نویز

محدوده عملکرد

10 متر

سایر قابلیت‌ها

-نویز کنسلینگ فعال یا ANC -حذف نویز میکروفون -قابلیت شارژ وایرلس -سازگار با شارژ بی‌سیم Qi -امکان فعال و غیرفعال کردن حذف نویز -حالت Ambient Aware برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا -فناوری PureNote برای ایجاد صدایی واضح -فناوری HearID برای شخصی‌سازی دقیق صدا -امکان استفاده 180 دقیقه‌ای تنها با 15 دقیقه شارژ

سازگاز

اندروید IOS

اقلام همراه

– محفظه شارژ – کابل USB نوع C – 9 جفت ایرباد با اندازه‌های مختلف – دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro Anker”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *